This is my world

Bloggen börjar förlora sin funktion, lusten att gå in här och skriva kommer inte alls lika ofta.
Men å andra sidan så har jag bloggat i 1½ månad om mitt livs äventyr och därför känns nog plötsligt vardagen ganska grå och tråkig att läsa/ skriva om!


Jag har precis varit i full gång med julens första bak.
Haha, julen första Bak ;)

BAKANDE menar jag naturligtvis!
Ett recept i Söndagsbilagan som hette "Möra pepparnötter".
Passar bra nu med små bakverk eftersom jag och J har godisförbud till julafton.
Välbehövligt med godisförbud då jag nu gått ner de 2 kilon som jag legat på plus sedan semestern :D


Ikväll ska jag och J käka middag sen ska jag tigga skjuts hem till syrran för att mysa med ekologiskt vin och kanske lite frukt?!
Sandra har tipsat mig flera gånger om systemets ekologiska vin som tydligen inte ska ha nämnvärt högre pris än de vanliga "billigare vinsorterna".

Vad mer?
Jo jag har jobbat som en gris i veckan, gått bredvid på 2 ställen och börjar nu komma in i det.
Ingen är gladare än jag över detta.
Vårt planerande för nästa äventyr är ju redan igång och jag behöver väl knappast tillägga att det kommer kosta lite slantar ;)

Haha, jag googlade julbak och det var fler som hade lika snuskig fantasi som jag ;)



Trevlig helg och Fredag på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0