Snabba pengar

Vi har haft några ekonomiskt tuffa månader på sistone.
Inte så att vi sliter men att unna oss något mer än det nödvändigaste har liksom inte funnits på tapeten.
Jag har exempelvis inte gått till frissan på 8 månader och efter Thailand resan och de 6 avlusningar som krävdes därefter kan jag väl lugnt påstå att mitt hår inte är i bästa skick!
Dessutom längtar jag iväg som en galning.
Jag att många tycker att resa är en lyx men för mig är det en nödvändighet för att må bra psykiskt.
Jag kan erkänna att mitt resande är en av topp 10- sakerna som jag lever för
Och väl på plats lever jag inget lyxliv utan brukar vara duktig på att hitta budgetalternativ.
Nåväl, här hemma har vi nu diskuterat hur man snabbt kan tjäna in pengar och jag har även i rena frustration gjort sökningar på nätet.
Här är alternativen vi kommit på och fått tips om.
Ingen av de känns väl särskilt lockande:


*Prostitution
*Smuggla
*Sälja knark
*Råna en bank
*Stjäla
*Sälja allt vi äger
*Spela spel online (väldigt osäkert)
*Odla olagligheter
*Lura rika människor att investera i nåt skit som inte finns etc.
*Ta jättejävladyra lån och sen gå under jorden så ingen hittar oss
*Spela Rysk Roulette


Najj, Inget känns som nåt vidare alternativ för oss ;)
Vi får se om det dyker upp nåt lämpligare




Kommentarer
Postat av: mamsen

Lura rika människor att investera i något skit som inte finns tycker jag låter jättebra...... Det ska fan jag prova.

2011-12-30 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0