"These words are my own

.. from my heart flow- IloveyouIloveyouIloveyouIloveyou <3" ;)

Har nyss placerat röven i soffan efter 27 timmars arbete på två olika jobb.
Men jag klagar inte, jobbsuget är så stort nu att jag mer än gärna tackade ja till de båda.
Dessutom är det ju fantastiskt för mig som gillar omväxling att kunna kombinera flera ställen. =)

Ikväll hoppas jag på God middag och True Blood tittande.
Jag får passa på att njuta av ledighet också nu då jag sökt till högskolan för distanskurs i vår.
Min tanke är att kombinera detta med arbete om jag kommer in vill säga.

Back on the track så ska jag göra något till mat ikväll som jag varit sugen på så länge nu.
Jag ÄLSKAR grönsaker.
Och det säger jag inte för att låta nyttig utan så är det verkligen.
Jag äter ALDRIG mat utan grönsaker och eftersom jag dessutom har lätt att lägga på mig några (läs många) extrakilon så bryr jag mig oftast inte om kolhydrater till kvällsmaten utan käkar grönsaker till istället.
Ikväll blir det färsbiffar med sting i och min goda röra som är löjligt enkel och löjligt god:

Olja, Lök, kikärtor och curry.

Fräs den hackade löken mjuk i lite olja, i med kikärtorna sen och låt de bli varma, på med massor av curry (ja efter smak då naturligtvis)


Done.


MUMMA!

I övrigt ska jag försöka ta mig ut på en prommis någong gång under dagen.
Men jag orkar inte stressa så det får bli när lusten faller sig på!




Tokrufsig idag;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Duktiga duktiga du.... men.... jag ser ju dig aldrig!

Antingen jobbar du eller jobbar jag.....

2011-12-06 @ 20:49:56
Postat av: Jajja

Halloj.



Har inte skrivit på länge till dej. Men kul att du bloggar, såg att du tröttnat, gör inte det;)



Bor du i Kristianstad nu eller i Jönköping? Hur ser livet ut för dej?

Hoppas att allt går enligt dina planer att du kommer in på skola och får ihop lite jobb.



Jajja.

2011-12-08 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0