Förmiddag

Nu ska jag åka och jobba, Jobbar från 13 till 10 imorgon bitti.
J ska städa, göra knäck, baka bröd och grejja här hemma.
Vilken pärla♥
Imorgon efter jobbet ska jag sticka inom banken för att sätta in lite pengar till barnhemmet i Thailand.
Farmor gav mig också lite från henne och farfar så det ska med in.
Synd att man inte kan göra det hemifrån men det är krångligt värre att sätta in cash på ett utländskt bankkonto.
Och på tal om nåt helt annat så har jag kanske inte berättat här att jag fått vik på ett ställe Januari ut =)
Det gick undan minsann!!!
Man måste vara glad för det lilla och det väljer jag att vara också.
Skönt att inte behöva oroa sig över pengar och inkomst i 2 månader iaf!
Nehe. Tiden springer och jag med den.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det gick bra hos tandläkaren, han var snäll och mjuk. Har bara haft dålig erfarenhet av tandläkare annars.



Ja jag säger med det, man ska va glad för det lilla, har vik en månad iaf och ev en månad till :)

2011-12-21 @ 13:27:12
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: sannapanna

Du är bara så duktig <3

2011-12-21 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0