Det senaste

Framtid:
Veckan som kommer har jag 1 dag inplanerad för arbete, EN!
Förmodligen/ förhoppningsvis lär det bli fler men om inte så gör det inte så mycket efter som jag jobbade häcken av mig förra veckan.
(För att ni ska hänga med lite så kan jag ju berätta att jag för tillfället är timmis på 3 olika ställen.
2 av dessa är inriktade på ensamkommande flyktingbarn och 1 på psykiskt sjuka.)
Jag ska försöka hänga lite med vänner och familj (vilket inte hunnits med veckan som gick) och bara mysa på samt få igång träningen lite mer igen♥

Nutid: Idag kom vi hem från en romantisk getaway i Helsingborg. Vi sov över på hotell och besök på både Väla och Lager 157 hanns med.
En hel del julklappar blev inhandlade och på igårkväll käkade vi middag på världens mysigaste lilla restaurang.
Allt var så välbehövligt.
Ikväll har vi varit såååå trötta och när båda gäspade ikapp och vi undrade om det inte var dags för bingen fick vi chock när vi såg att klockan var 19!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så 2 genomplöjda filmer senare skriker min kropp efter täckekuddesäng nu!

Dåtid: Veckan som gick jobbade jag 8 pass på 5 dagar. Härliga pengar och gott att vara igång men utan att gnälla kan jag inte förneka att det var TUFFT. Nån dag stack jag hemifrån vid 7 på morgonen och kom tillbaka hem 23.30 kvällen därpå. Konstant jobb.
Jag har slarvat med det mesta veckan som gick; mat, träning, sömn- You name it!
Och i Fredags var jag helt färdig efter vi varit på kalas hos min kusin!
Däckade i sängen fortare än f*n och sov som en gris hela natten.

Jag det var lite summa sumarum och nu ska Madame Von Myckettrött gå och lägga sig så hon orkar upp och träffa sin fina lillasyster imorgon.

Au Revoir


I ett kyligt Helsingborg idag när jag beundrar utsikten!





Kommentarer
Postat av: sannapanna

Ni verkar ha haft det mysigt och det var ni väl värda

2011-12-13 @ 06:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0