Bra "Julat" Bella!

Det är inte mycket man hinner med mellan alla julfirande men idag har vi iaf bara slappat på dagen (och sovit) och på kvällen åkte vi (i numera vanlig ordning) för att byta julklappar med bästa vännerna och avnjuta delikat middag.
Imorgon väntar nästa efterlängtade träff med kompis och på kvällen ska det julas hos Fadern.
Det må kanske vara bökigt och "flängigt" att åka hitan och ditan till pappor och mammor och svärisar men det är bra härligt att tänka på hur många man har som bryr sig om en och som vill avnjuta en kväll i sällskap med undertecknad och hennes fina sambo.
Den julen är jag stolt över att kunna säga att jag ägnat tid år rätt saker nämligen Familjen (Mina vänner är också min familj) ♥
Jobb, internet och dylikt har fått stå pass för det viktigaste av allt.
Det Känns Så Bra i Mitt Hjärta!
Photo Dump » Be Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0