Ännu ett check på listan

CDON had det perfekta erbjudandet för mej =)
3 pocket för 99:-
Pocket är perfekt när man måste tänka på vikten ;)

Det blev
"En dag".

"Kokain- drogen som fick medelklassen att börja knarka och länder att falla samman"

och  en som jag länge velat läsa:

"Skynda att älska"




Jag minns att när vi var i Indien var jag dum nog att bara ta en enda bok med mig.
Dne ahde jag läst ut inom 4 dagar och var superavis på J som hela tiden låg med nosen i sin bok.
Till slu hittade vi en sunkig gammal bok affär insprängt i ett gathörn i Candolim.
"English, german, swedish, russian- books" stod det på skylten.

Jag blev överlycklig och rusade in för att hitta 3 svenska böcker i absolut sämsta möjliga skick.
Framsidorna höll på att lossna och här och där fattades några sidor.
TIlls lut nöp jag till mig ett ex, betalade några öre och pep iväg.

Behöver jag tillägga att jag läste cirkus 20 sidor innan jag somnade...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår att du vill vara bättre förberedd den här gången. Kram!!!

2011-08-11 @ 20:58:00
URL: http://mrsojvondsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0