Middagstips ;)

Var hungrig som en varg redan vid 18 ikväll.
J den stackaren får som vanligt grejja med bilen så för honom blev det Mcdonalds.
Jag hade tagit upp lax i förmiddags så jag stekte upp en bit till mig och då hungern inte tillät någon längre procedur fick det bli en enkel sallad.

Tog vad jag hade hemma: Lax som jag delade i täringar och stekte, några skivor squash som jag oxå stekte, sallad, fetaost & tomat.
Dressingen fick bestå av en halv mosad avokado som blandades i lite creme fraiche och kryddade med örtsalt och citronpeppar.


Kanske inte ser så gott ut men det var det!

I övrigt har det varit en väldigt lugn dag. Var på stan och fikade med Dessi. När J hade slutat fixade vi ett ärende på banken.
Däremellan hann jag såklart med lite shopping, man får ju passa på när man har lite "pengar över" =)

Nu måste jag skriva lite praktikdagbok innan jag glömmer allt som hände igår.
Tjingeling och på återseende!!


Me today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0