Kvällens mat

Jag har inte gjort många knop idag kan jag säga.
Sledna Allan- det är jag det!!
Ont i magen, konstant toanödig, förkyld och allmänt ont i kroppen.

J har varit duktig och tvättat idag, dessutom var han på apoteket och köpte alvedon och ikväll har han grillat.
Jag fixade lite tillbehör i form av kikärtsröra med curry smak.
Superlätt att göra och riktigt, riktigt gott.
This is how you do it:

Kikärtor, lök och curry.
Stek upp löken så den mjuknar, på med kikärtorna. Fräs dem något så de blir varma och sen på med massa curry- Done!!!


 I bea-såsen (som är pulver), tar jag ibland i lite ketchup för att få lite annan god smak =)


Kommentarer
Postat av: Anki

ååh jag är så sugen på mat nu och den här bilden gör att saliven rinner haha!

2010-08-22 @ 11:32:27
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0