I ett o ett o ett.

Anki: Jag har så lång lugg så jag gör bara e fläta på sidan som jag sedan fäster med en klämma, övning ger färdighet =)
Tack alla ni andra för att ni tar er tid att kommentera, underbart!!


Dagen har gått i ett.
Startade med ett välbehövligt frisörbesök kl 11.
Efter det var det som alltid när tjejerna i familjen är här, dags för ett obligatoriskt besök på Gina.
Inte mycket i min smak men en fin tröja blev det.

Sen rändes det runt i x antal affärer på A6 o äntligen fick jag tummarna ur röva och gick in på telenor o fick en ny telefon ( den gamla hade fått spel).
Helt matta o trötta beslöt vi oss för att trots allt ta vägen förbi Ikea och köpa ett nytt fint soffbord till mig o J.
Har inte hunnit ta kort men det blir ett senare projekt.

Det är så härligt o ha fina syster som sällskap och tänk att vi som en gång bråkade o skrek på varandra kan ha så fin relation idag.
När man var yngre o hörde alla säga "När du blir äldre kommer du ha så mkt glädje av din syster" kunde man inte fatta att den irriterande lilla jäkeln skulle bli en bästa vän <3

Nu inväntar vi J här som är är o handlar.
När han kommit hem o duschat bär det av till stan igen för lite god mat på Tandoori=)
Indiskt, mums!!!


Önskar alla läsare en fin o härlig Fredagkväll =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig fredag !!

Hoppas att man får se en bild på hur håret blev sen :D

2010-08-27 @ 22:04:59
Postat av: Anki

hm det låter ju enkelt :) måste prova!

2010-08-28 @ 15:05:49
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0