Blommor med kärlek

Det ekar verkligen tomt efter Lina.
Hon var här i fyra dagar och det var så skönt att få ha henne hos mig så länge.
Visst är det helt underbart att spendera tid men människor som känner en så väl och som förstår utan att allt behövs sägas verbalt.
Att bara kunna sitta i soffan o kolla film utan att prata och utan att det känns konstigt att inte prata.
Det är härligt.

Jag blev så glad idag när jag kom hem o möttes av denna fina bukett som J ställt i en vas på bordet.
Lina hade skickat blombud och tackade för dagarna ihop med oss!!






Tack min fina, fina Linus Ida ;)


Kommentarer
Postat av: lina

tack för du la in bild, kul o se :) hörs i morron sötnöt.

2010-08-31 @ 23:21:05
Postat av: mamsen

Härligt att ni hade underbara dagar tillsammans. Man tar bättre nytta av tiden man får ihop när man inte kan träffas så ofta.

Kram o lovar er båda <3

2010-09-01 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0