Bad day

Jag varit en riktigt usel bloggare idag, jag vet.
Fortfarande är inte hälsan riktigt på topp så det lutar åt att stanna hemma första skoldagen (d.v.s imorgon).
Förkyld som tusan men magen är iaf bättre.
Sänder en kram och en stor krya på dig puss till syster Lina som ligger hemma och är riktigt dålig, poor thing!!

Som mamma sa, "Synd när resan var så rolig och vi hade det så bra, att detta skulle komma nu". Det tog liksom bort lite av allt det som  var så bra med Side resan 2010.

I helgen har Sagan om ringen triologin gått på tv och nu kollar vi in nummer 3.
De är riktigt bra och den sista är utan tvekan min favorit.

Haha, skulle bjuda på en bild från Lord of the rings o googlade.
Detta var en jag fick:



Slående likt, eller hur =)

Kommentarer
Postat av: Anki

skönt att det inte bara är jag som känner mig dålig, skippar oxå första skoldagen. har lite dåligt samvete, men man missar ju ändå inget viktigt. STOR KRAM

2010-08-23 @ 09:52:16
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.se
Postat av: lina

tack söta syster! riktigt ful bild by the way.. :)

2010-08-23 @ 10:25:47
Postat av: FLOOSAN

haha verkligen lika

2010-08-23 @ 10:46:10
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Mamsen

2010-08-26 @ 20:37:30
Postat av: Mamsen

Hur kan hon som är så söt faktiskt va lik den lilla fula figuren?

2010-08-26 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0