En PF kväll!!!

Ikväll har jag alltså haft PF (pojkväns fritt).
Min PF kväll blev i o för sig inte så innehållsrik.
Jag var inte hemma från fikan med Lovisa förrän kl 19.30 o sen har jag bara ätit o traggat i telefon =/

Annars gillar jag faktiskt att ha ensamtid ibland. Det är inte fel. Ingen som tjatar en i örat o man kan bara ligga o fisa i soffan o sappa så mycket man vill på Tv:n =)

Dagen började ju tidigt o efter att hela lägenheten var städad redan vid 8.30 så visste jag inte vad jag skulle göra.
Typiskt mig, vill va ledig men sen när jag väl är det så vaknar jag tidigt o vet inte vad jag ska göra, Rastlös AB!!

Så istället för att börja om o städa en gång till som mamma föreslog så städade jag kylskåpet. Jisses!!
Det var inte kul, under fruktlådan längst ner såg det för jäkligt ut, någonting som en gång förmodligen hade varit en tomat var nu en påse ketchup längst in =(
Ska bespara er resten av historien men f.r.o.m nu så ska kylskåpet städas minst en gång i månaden.

Jovisst, who am I kidding, like that´s gonna happen!!

Här kommer en fin mobilbild som jag har som bakgrund i mobben:


Me and my Love i Berlin =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Va söta ni är! :)

2009-08-27 @ 11:03:59
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0