A home without a cat is just a house.

Denna veckan jobbar jag 70 timmar (jour inräknat).
Jobbade av 25 av de igår till idag och nu är det tomt i ursäkt skålen till "jag måste gå ut och gå en runda så mitt feta arsle inte får liggsår).
Men först:
I Lördags var ju mamma, systrarna och jag på katthemmet och här är bilderna:
Flera gånger tänkte jag på Ossy här hemma.
Ibland får jag dåligt samvete för att vi är borta en del och att han är ensam-katt men när jag var på Tassebo visste jag att jag har gett min katt ett bättre liv än många andra katter välsignats med.
Det gjorde ont i hjärtat att se och höra om den ena tragiska historien efter den andra.
En av katterna hade varit helt utsvulten och i så dåligt skick att hon fått köras direkt till djursjukhuset.
När de röntgade henne visade det sig att hon hade magen full av löv.
Stackaren hade varit så hungrig att hon försökt äta löv...
Tassebo hade för tillfället 32 katter och i princip alla behövde nya hem!

Kommentarer
Postat av: mamsen

och jag vill ha GLUFSEN!!!!!

2012-01-24 @ 17:29:31
Postat av: L

Har dom någon hemsida!?

2012-02-03 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0