Nyår

FÖRST ETT STORT JÄVLA GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FRÅN MIIIIIIIG!!


Jag hade inget förstklassigt exklusivt firande men ett fullt tillräckligt i mina ögon.
Kvällen och natten spenderades på jobbet med finfina grabbar.
Fast vid 12 slaget hade grabbarna gett sig ut på stan och jag stod ensam på jobbets balkong med foppatollor på fötterna och en filt om mig och spanade upp mot himlen.
Härligt tyckte jag- tid för eftertanke.
Jag tänker inte ha en massa nyårslöfte och förväntningar på 2012.
Däremot brukar jag sätta upp mål för min personliga utveckling och bestämma en dröm som jag hoppas ha hunnit förverkliga innan årets slut.
2011 bestämde jag skulle vara Mitt år, ett år då ja skulle tänka mer på vad jag själv ville och göra saker för mig själv.
Inte ta hänsyn till alla andra hela tiden utan känna efter och se vad jag ville göra och vad som var bäst för mig själv!!
Jag kan inte påstå att att jag helt och hållet rott det i hamn men jag kom en bra bit på vägen i och med min Thailand/ Vietnam resa.
Det var oehört svårt att ta beslutet att åka iväg från de flesta här hemma, att lämna tryggheten med jobb osv, men svårast var det såklart att åka ifrån J♥
Det var dock min dröm- mitt mål och min chans!
Jag är så glad att jag tog de 6 veckorna och förverkligade MIN DRÖM!
A small step for mankind, a giant step for Me!

Nästa år är mitt mål att fortsätta i samma anda med ett "snarlikt mål".
Vem vet hur länge till jag/ vi kan fokusera på oss själva.
Vem vet vad de kommande åren bär med sig...
Japp lite från dessa 2 dagar då
Från en balkong:
De små lyktorna på väg upp till atmosfären syns bara som eldflugor på en svart tavla
Idag har jag passat på att njuta lite i jobbets massagefåtölj.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina du!

Hoppas ni får ihop så ni kan göra en resa!!

Kram!

2012-01-04 @ 21:15:16
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0