Ner som en pannkaka

Ja, jag är väl sådär duktig på att blogga.
Men va fan gör det om 100 år ;)

Nu har jag varit i Sverige i 3 veckor och det har gått både fort och långsamt.
Jag har åkt upp och ner som en jojjo i humöret.
Det är tufft att bara gå här hemma och skrota.
Rastlös AB.
Jag är en arbetsmyra och har väldans svårt för att göra ingenting.
Från fullt ös medvetslös i Thailand/ Vientam till nada på hemmaplan...

Och mina deppinlägg om hur tråkigt allting är har jag beslutat att skona bloggen från denna gång.
Förhoppningsvis släpper det snarast, det går iallafall i rätt riktning =)

Nåja, imorgon hoppas vi iallafall på en härlig dag.
Då är det ju nämligen årets bästa datum.
Ja just det: MIN FÖDELSEDAG!
25 bast blir denna damen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag kan tänka mig att det är en omställning och komma hem igen, men härligt o höra att du har haft det superhärligt och bra :) Du kanske är sugen igen? :) Eller vad har du för planer nu? Kram

2011-11-08 @ 11:02:31
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0