Våga vägra sura =)

Helgen hade de sämsta förutsättningarna för att bli bra.
Men hör och häpna: Den blev super.
Mycket tack vare min fina♥
Men också tack vare mig själv.

Jag gick innanför dörrarna i Fredags med ett uruselt humör.
Varnade J och satt och deppade i en timme sen sa jag till mig själv:
"Nu går jag och duschar och när jag duschar så ska mitt kassa humör och alla jobbiga tankar följa med ner i avloppet."

OCH DET FUNKADE.

Jag liksom duschade av mig allt och bestämde mig för att inte låta den kassa dagen få förstöra hela helgen.
Ge den en chans istället.
Och den har varit riktigt mys.

Grillning i Fredags, Shopping med J i Lördags och idag har vi lånat J:s föräldrars hund och gått en långpromenad.
Sen har jag äntligen kommit igång med ex-jobbet igen.
Efter påsken har det gått seeeegt, men nu så.
Nu är jag på banan igen =)




Nu sitter jag helt osminkad i myskläder och diggar till den här otroliga feel good låten.
Life is good♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken skön låt! :)

2011-05-02 @ 10:08:10
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0