Konsten med konst i filmjölk.

Jag är en sån som tjatar ut maträtter (och en massa annat) ;)
Till middag varierar vi massor.
Men det beror nog mest på J, som är uppväxt i ett hem med en meny bestående av 5 maträtter som cirkulerade runt veckans alla dagar.
Han är med andra ord nogrann med att vi tuggar olika.

En liten avstickare men för att ge er en bild: Min viktresa gjordes ju i pulverform och i 5 månader ungefär drack jag Nutrilett 2 gånger om dagen 4-5 dgr i veckan i Choklad smak! BARA CHOKLADSMAK!!
Är jag trött på det? Nope
Dricker jag det fortf? Ibland (men bara choklad smak även om deras nya variant caffe moccha också är okej)

Jag däremot, ja min lunch och frukost ser likadan ut dag in och dag ut i 1 månad eller 2 eller 3 tills jag nästan spyr vid lukten och då byter jag och kör samma race med nästa grej.

För tillfället ser frukosten uteslutande ut såhär:


Det är hemmagjord blandning av Bär, turkisk yoghurt med låg fetthalt (alt. kesella lätt) och vaniljyoghurt.
Bären kan skifta lite ibland (eftersom J handlar) men annars same shit!!!


En fröjd för ögat med. Som får mig att bli nostalgisk och minnas detta barnprogrammet.
Herregud, haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0