Mys vid sovstund ;)

Så här ligger Ozzy hos mig på kvällarna.
Ser ni hur gulligt han lagt tassen över min arm =)



Han är verkligen en riktig myskatt :).

Annars?!
Direkt efter skolan åkte jag till jobbet (blev tillfrågad imorse), kom hem för en timme sen.
Fick ställa mig och göra köttfärssås av den upptinad paketen som togs upp i förbyggande syfte igår kväll.
Jag är verkligen nojjig när det kommer till mat.

Vi slänger inte mycket men jag är supernoga med fräschet, bästföre datum, "upptinad"= tillagas samma dag, ingenting på diskbänken osv.
Hygien i mat och i köket helt enkelt.

En hemlis; Jag spritar min diskbänk flera ggr i veckan :S
Och jag häller kokande vatten i diskhon, på skärbrädor, diskbänk osv. JÄTTEOFTA för att döda bakterier.
Fobi?

Kommentarer
Postat av: lina

haha erkänn att du tvingar honom att vara med på bild bella!!!

2011-03-24 @ 13:39:30
Postat av: Bella

HAHA, INTE denna gången :P

2011-03-24 @ 16:13:47
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Michelle

katter är underbara djur! :)



nog för att det kan vara bra att hålla bakterierna borta, men tänk på att bäst före betyder just "bäst före" inte att det absolut inte går att äta dagen efter det utsatta datumet. (fast ibland är det ju så) :)

2011-03-24 @ 19:09:04
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com
Postat av: Bella

Ja, men jag kan inte. Det går icke att ta en tugga av det. Därför ser jag till att alltid äta upp det innan. Det funkar ju med :D

2011-03-24 @ 22:49:20
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0