Rörigt AB

Mamma: haha, dina kommentarer :P . Tålamod, tålamod ;)

Imorse var jag sååååå nära att skita i att åka till skolan. Jag hade spänningshuvdvärk och E skulle inte åka med för hon passade sina syskonbarn.
Jag jobbade ju till 23 igår kväll och kom inte till ro förrän strax efter 1 inatt.
Jag har dessutom MASSA PLUGG att hinna med och just nu läser jag 3 olika böcker.
Förstår ni att det är kaos i mitt huvud?!?!?

Kändes alltså inte så lockande att åka 7 mil enkel väg imorse till Värnamo!!


Dock tog jag mig i kragen och åkte till skolan och direkt efter åkte jag in till stan och köpte brillor.
(2 par för 1490:-, det ni =) )

Ikväll blir det plugg så fort kvällsmaten är uppäten.
Får se om jag hinner bläddra i nya Veckorevyn som kom hem gratis med posten idag :D


Nä usch, inte bara mitt huvud som är kaos- mitt inlägg med ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0