Herrej*vlar

Vad god mat vi åt igår kväll.
Tog inga bilder för jag vet inte hu många av er som är intresserade egentligen ;)
Då är det mycket enklare att länka eftersom de mesta jag lagar hittas på nätet.
Men receptet till huvudrätten hittar ni iallafall här

Det var riktigt mumsigt kan jag säga, får 5 av 5 BJ:n (Bella,Jim)
Till det hade vi en supergod sallad med mozzarella, pinjenötter, tomater, sallad, bladspenat och ananas.
Samt smörstekt saltad sparris och en form av av pommes som mer såg ut som chips, kan inte minnas vad de hette.

Dessutom lyxade vi till det med Ikeas bearneisås, man kan köpa den på burk där numera =)
Riktigt flottig och god.

Vi hade efterrätt med, citronkakan som jag bloggade om häromdagen.
Jag tyckte den blev ljuvlig, fräsch och god!

Nu ska det pluggas järnet innan jag möter Eva på A6 för en fika vid 14- tiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0