Bra kväll

Vad kul att favoritprogrammen är tillbaka igen =)
DH igår och GA idag.
Extra kul att jag faktiskt dessutom hunnit titta på de.
Och till och med på deras ordinarie tider och inte på kanal5play .

Satt i sängen och halvsneglade på pappret då och då och sen i reklampauserna så vrålpluggade jag.
Det funkade visst för jag är i princip färdig med morgondagen läxor =)
Och glajjorna har fått sitta på hela kvällen utan några större problem.

Fick varningar idag när jag hämtade ut de att jag kunde få ont i huvudet och bli illamående i början innan jag vant mig. "Ja men allt detta är jag ju redan på grund av mitt synfel antagligen så då lär det ju inte bli någon större skillnad de närmsta dagarna"  sa jag *fniss*

Börjar dock få lite ont i ögonen nu?!
Dax att stänga dom kanske =)


Lite bättre bild




Kommentarer
Postat av: mamsen

Du klär jättebra i dom. Puss

2011-03-16 @ 23:11:32
Postat av: Anonym

Tack söta mammi <3

2011-03-16 @ 23:17:07
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefina var de.

Kram!!

2011-03-17 @ 09:34:13
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0