Idag är en bra dag =)

Inte?
Då tycker jag vi ser till att göra det till det.
Vi släpper allt skit, lämnar det bakom oss och tar ett djupt andetag och bestämmer oss.
Inga problem ska få sabba för mej idag.


Idag lovar jag mig själv och er ett försöka att inte hänga upp mig på negativa saker utan fokusera på vardagens guldkorn =)

Det här har jag att vara glad över idag:


Jag ska jobba ikväll (älskar att jobba med de fina grabbarna)

Jag och Lina bokade mer delar i vårt äventyr igår.

Jag sov länge imorse (
positivt för mig)

Det är uppehåll ute (inget regn) och även om det inte är så varmt så ger solen sig till känna =)

Jag är frisk och mår bra


Och säkert en massa saker mer men vi börjar här.

Också ska jag sprida min glädje idag.
Det bästa sättet att göra det på är genom att le och vara glad.

Personen jag ska jobba med ikväll har jobbat sen i Söndags (dygnet runt) så hon behöver nog en liten glädjespridare och positiv energi ;)





IDAG MÖTER VI VÄRLDEN MED ETT LEENDE.
Problemen tar vi en annan dag!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Puss och älskar dig

2011-06-22 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0