Skönheten inuti

Idag har jag betalat pengar för en jäkligt ful men bra sak.
Definitivt det osnyggast jag köpt.







Ett par bra vandringssandaler är ju ett måste på resan.
Dessa timberland sandaler köptes på Stadium för ynka 215:-.
De hade kostat 599:-.

Inte snygga nånstans men enligt personalen värda varenda slant!!


En mycket nöjd dam i sina nyajävligtbilliga sandaler =)


Nu ska det kollas film men mannen i huset.

Ps. ledsna tankar går ikväll till Oslos invånare och framförallt anhöriga till de döda och till de skadade.

Det skär i bröstet av bara tanken på det ni går igenom nu..

♥Styrka och kärlek till er♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Mina dojjor kostade mig 800 spänn :S Men värd varenda slant, har haft dme i fyra år och de är fortfarande värda varenda slant :)

2011-07-23 @ 11:35:14
URL: http://therosehaiststhorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0