Resekostnader....

Mycket utgifter som man inte tänker på som gör att priset skjuter i höjden.

Exempelvis:

Vaccinationer 740:-
Försäkring 855:-
Reselakan 350:-
Bra Sandaler 215:- (rea, tnx God!!)

Jag är verkligen glad att vi bestämde oss så långt innan för det här är inga summor man har i bakfickan.
Snart ska jag inhandla apoteksgrejer med och den summan lär säkerligen bli ganska hög. Jag och Lina får väl dela upp det och handla hälften var så blir det bådas saker.

Måste skriva en ordentlig lista på allt jag behöver. GAH.
Freakin out över alla måsten.

Saker jag vet som ska inhandlas:

Myggnät
Ny plånbok (min faller isär)
Nytt fodral till laptop ( min nuvarande är sketstor)
Fler tunna t-shirtar som tar lite plats i väskan
Shorts
Ballerinaskor (som gärna tar väldigt lite plats)
Apoteksprylar


Säkert 100 grejer till som jag inte funderat på än...
Ska försöka norpa åt mig och bocka av en hel del på sommarrean.
Så off we go, hinner in en runda innan jobbet kl 14 ;)


Jag och Skorpan ska ut på äventyr♥

Kommentarer
Postat av: lina

snygg bild!!!!!!!!!!

2011-07-29 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0