En vanlig dag!

Andra kvällens jobb väntar runt hörnan.
Varje dag när jag ska bröja jobba klockan 14 ser likadan ut.

Det börjar med att jag ser till att verkligen försöka sova så länge som möjligt.
Speciellt om jag jobbat kvällen innan för då har jag lagt mig sent.
Helst går jag inte upp förrän närmare halv 10.

Efter det gör jag frukost, försöker äta innan 10 så jag hinner ut och springa eller gå vid 11.
Äter jag senare så får jag håll direkt.

Efter springturen tänker jag alltid att jag ska gå och duscha direkt men det brukar sluta med att jag börjar pilla med annat, vanliga saker= städa, diska, tvätta, googla om resan, skicka lite jobbbansökningar osv.

Efter det kollar jag på klockan och ser att den är 13.15 och får kasta mig i duschen för att hinna.

Det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0