Lite snabbt

Jag är rädd att det får bli såna här snabba inlägg några dagar nu.
Jag har fullt upp- skulle behöva semester :P
HAHA

Alla måsten och "plikter" kastas verkligen i ansiktet på en när man kommer hem så här.
Det är som att man tryckt på paus men måste spola tillbaka ändå och försöka hinna göra allting dubbelt så snabbt för att hinna ikapp!

IDAG: Skola 10-15, jobb 16.30-23

Jag ska lägga in massa bilder till er sen och berätta om resan.
Nästa vecka är det ju sportlov så då ska jag ju iaf hinna om inte innan.
Så länge får ni en hint om vad jag gjort den senaste veckan här:


Goda middagar med trevligt sällskap

myst med lilla grodan

haft solen i ögonen =)

avnjutit goda (och svinbilliga) färgglada drinkar.
OBS: Alla är inte mina :P


Nehepp, nu var det dags att styra ratten mot värnamo!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh, härligt!!!

Var ni påverkade något av det som händer där nere eller kunde ni röra er fritt? Ert plan måste väl varit något av de sista som gick känns det som.

Härliga bilder!

Kram!!

2011-02-07 @ 20:31:33
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha klart alla drinkarna va dina ;) ser ut som ni hade det jäkligt gött iaf. Hoppas ni inte blev allt för påverkade av det som händer därnere.. :S Kram! <3

2011-02-07 @ 22:49:47
URL: http://eeemmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0