Bulltant?

Är det kanske vad jag har blivit.
Jag bakar som aldrig förr.
Bullar, muffins, bröd, frallor och kakor!

En sak som jag iaf ska försöka hålla fast vi är bröd!
Det är så jäkla mycket bättre att köra på hembakat bröd än köpt.
Man vet vad man får i sig, det är inga tillsatser och lustiga sifferkombinationer.

Nu har jag dessutom hittat ett mörkt bröd som är gott, inte blir torrt och bäst av allt: Enkelt att göra!
Jim♥ ÄLSKAR det =)

Ikväll har jag bakat en ny lev och jag smakade på det från i Onsdags? (nedan) och det var inte ens torrt!
Lite smuligt men fortfarande saftigt och gott =)


Jag kan skriva ner receptet imorgon om någon skulle vara intresserad!
Det påminner om lingongrova i smaken med lite sötma efter lingonsylten man har i =)

Slänger in en bild på bularna jag bakade i Fredags med.
J fick de flesta med sig till jobbet och dom hade visst gått åt som smör i solsken ;)


Nu är det way past bedtime for this lady.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jajja

Haj. Ohh va smarrigt d ser ut. Jag tar gärna receptet på brödet. Jajja.

2011-02-28 @ 18:33:07
Postat av: Anki

Mm ser gott ut, vill gärna ha receptet på brödet!

2011-02-28 @ 18:39:01
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Jajja

Hallå.

ser mumsigt ut. Jag tar gärna receptet på brödet sen när du har tid.



jajja

2011-02-28 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0