Anti internet

I egypten hade de stängt av internet under hela tiden vi var där.
Därav kunde jag varken facebooka eller blogga om läget.
Jag blir verkligen rörd över hur många som oroat sig för oss/ mig.
Tack söta.

På grund av denna internetbristen har jag ju avrit utan all form av datorkommunikation i över en vecka och jag tror i ärlighetens namn att det gjorde mig gott.
Jag har ingen lust alls att sitta o "häcka" här hela dagarna.
Hoppas denna känslan håller i sig ett tag.

Tog en bild med webcamen nyss för att visa den lilla bränna jag fått =)


Jag har tröja på, men bara dragit ner den lite för o impa med mina svaga ränder från bikinin :P

 

Nu ska jag gå o baka bröd till mr J♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0