ajajajaj buff

Uff, ingen bra dag idag.
Har haft en molande huvudvärk ända sen imorse.
Bara legat i sängen sen jag kom hem vid 16:(
Tur vårt sovrum är så jävla snyggt så man har nåt fint att glo på när man ligger och ömkar sig själv.

Jag är så jäkla ljuskänslig, speciellt när det gäller lysrör.
I skolan brukar vi oftast släcka men idag väntade jag lite för länge med att be om det så spännings huvudvärken har suttit i hela dagen :/
Lustigt det där.

Imorgon blir det en lång dag med först skola i Värnamo och sen i Jönköping så jag ska faktiskt hoppa i pyjamasen redan nu och efter lite läxläsning blir det att sluta mina blå!!
Hoppas vakna piggare och med mycket energi imorgon.


En sorglig jävla bild på mig, tände lite ljus för o "liva upp" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0