All by myself

Idag är jag själv hemma Hela dagen.
J är i skolan och beräknas inte komma hemåt förrän runt 17.
Det är inte ofta jag är själv hemma längre men när det väl händer måste jag erkänna att det känns så skönt.

Lufsa runt i pyjamas så länge jag vill, låta disken stå tills jag känner för att sätta in det, lyssna på hög musik som bara JAG gillar, surfa runt på massa viktiga och oviktiga sidor på nätet, kissa med öppen dörr (haha, det är lyx), kolla på dokumentär UTAN hörlurar på Svt play osv.

Jag bestämde redan igår att idag skulle jag ute och gå en långprommis.
På senaste har jag blivit så jäkla lat och det känns ännu tuffare att masa sig ut när man tsappat sin mp3 och reserv mp3:n gick sönder förra gången :(

Självklart började det pissa ner redan vid 10-11 imorse och sen dess har det hållt i.
Nåja, jag ska piska mig ut, det finns ju bara dåliga kläder så inga ursäkter mottages.

Annars har jag mest lufsat runt här, pratar i telefon och faktiskt provat att baka en sak som jag varit sugen på länge: Knäckebröd!

Det var knepigt för enligt receptet (läs HÄR) så skulle bröden vara inne i ugnen i 15 minuter och då fick man ändå kika så de inte blev brända. Mina var inne i nästan det dubbla. Men så har vi också en knepig ugn som sällan vill som vi vill!

Japp, japp goda var de iaf. Har redan avnjutit några med makrill i tomatsås.
MUMS!

Bjuder på en vansinnigt dålig bild:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0