Kött, dött, blött, rött..

Måhända att jag är en smula partisk nu. 
Hon är ju en god vän till mig och så.
Men gå in och läs detta.

S är en jäkligt bra, peppande, duktig inspirationskälla.
Vad jag gillar med hennes resonemang är att hon är så realistiskt.
Att få varenda människa på jorden att bli veganer är föga troligt så länge det inte sätts böter på att äta animaliska produkter.
Men alla KAN göra något.
Äta vegetariskt en dag i veckan (vår veg-dag är imorgon) skippa vissa saker, välja kravmärkt..

Ja jag är ingen expert, men S är så in och läs!!

image47

Igår körde jag om en djurtransport full med grisar på väg till Värnamo-
imorgon hänger de troligen så här..


Kommentarer
Postat av: Sandra (www.minplanet.se)

Åh tack så mycket Bella!!!!! Jag blir så glad av att läsa detta!

2011-04-30 @ 16:54:43
URL: http://www.minplanet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0