- 10 kilo.

Det är helt sjukt men sen i Juli har jag nu gått ner 10 kilo :D
Känns som jag vunnit så mycket mer än bara siffrorna på vågen !
10 kilo är mycket för mig även om jag inte är nöjd.
Om ett kilo är jag nere på dom siffrorna som jag var när vi åkte till Grekland Maj 09.
Slutat röka kilona är nu borta och förhoppningsvis ett minne blott.

Jag inser hur jävla mycket mer slit det behövs för o gå ner 10 kilo.
Det var betydligt lättare att gå upp de.
Jag är en äkta jojobantare kan jag säga.
Jag har bantat från och till hela mitt liv (o då är jag ändå bara 24).
Så länge jag kan minnas  har jag alltid varit medveten om att jag är kraftig och behöver gå ner i vikt!
Folk runt om mig (både i skolan och privat) har inte låtit mig glömma mina viktbekymmer.

J har aldrig, aldrig, aldrig påpekat det minsta på min vikt och jag vet att han älskar mig lika mycket när jag väger 95 som när jag väger 75 och det är så värdefullt för mig ♥.
Jag gör detta bara för min egen skull.

Jag känner skillnaden tydligt på kläderna men har lite svårt att se den i spegeln.
Därför ber jag ibland sambon ta kort så det blir mer konkret.


Idag


Jag är som sagt inte nöjd med min kropp fortf men defintivt mer nöjd än förut med +10.
Jag minns också hur många gånger jag tittat på Grekland bilderna och tänkt, varför var jag inte nöjd över hur jag såg ut just då, om jag bara kommer ner till det igen så kommer jag må så mycket bättre...
Nu är jag snart där!!!


Grekland 09


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det syns sååååå mycket på dig.

Så himla duktig du är, hoppas själv kunna skriva ett liknande inlägg om ett par månader.

Stort grattis vännen!

KRAM!!!

2010-09-24 @ 22:34:55
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är så jävla duktigt, jag blir så sjukt inspirerad och stolt Bella:) Dessutom är du skitsnygg:) puss

2010-09-28 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0