Befaller mig själv ;)

Hemma, hemma.
Jag spenderade ju natten på praktiken och hade svåååårt att komma till ro inatt.
Jag tror klockan var närmare ett när jag somnade.
Man kan tycka att man sover bra där men sen när man kommer hem är man ändå helt slut.
Förmodligen faller man inte riktigt in i djupsömn.

Idag ska jag hämta mitt pass på polisstationen och förhoppningsvis köpa nya dynor till stolarna i köket.
Asså jag är helt kär i det bordet nu hahahaha.
Jag vet att det är ett jävla tjatande om det här på bloggen men jag är ju stolt som en tupp gott folk.
Jag är inte direkt den händige annars ;)
Och att betsa om borde var faktiskt min idé.
Mycket bra visade det sig ;)

Jag måste plugga idag.
Har lovat mig själv flera dagar nu att jag ska sätta mig ner och fortsätta på praktikrapporten så jag slipper sitta där veckan innan och panikskriva men det är mycket lättare att hamna här eller på FB eller varför inte städa, det är ju så kul?!?!?!?!?!!?!

Nu är kaffet uppdrucket och om jag så ska piska mig själv till att plugga så ska det göras INNAN jag gör nåt annat!!! PUNKT SLUT....


Trött, innan kaffe.


Pigg och glad efter. Ja, glad iaf ;)


Nehepp, let's start this day!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0