Min dag

Ojojoj, idag är det en väldigt speciell dag: Meine Geburtstag =)

Har inget speciellt planerat på dagen mer än att åka o handla och kanske ta en svängom med dammsugaren.
Skulle behövt plugga lite med men det känns ju föga lockande att sitta och göra på sin födelsedag.

Ikväll kommer J:s föräldrar hit.
Vi gör det enkelt för oss genom att beställa Pizza.
Till efterrätt fick jag önska precis vad jag ville av min duktiga sambo som är mästare på att baka.
Ska visa er sen vad det blev.
Tårta avskyr jag så det kan ni glömma =)

På tal om mat så gjorde jag o J en superduper god paj igår.

Jag har hittat ett superbra recept och som inte innefattar förgräddning av skalet.
Och igår bytte jag ut hälften av mjölet till grahamsmjöl så den blev lite mer "matig" och nyttig.

MatPaj måste va nåt av det godaste som finns, MUMS!

Nu: Hopp in i duschen.
Har inte ens fått kläder på mig än.
Men på sin födelsedag får man ju göra lite som man vill =)

*Saknar familjen en sån här dag*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis fått nått fint?

2010-11-08 @ 12:38:09
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: sofie

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag, hoppas att den blir underbar!

Du har fått en liten "present" i din mail;)

2010-11-08 @ 12:53:53
URL: http://frusofie.se
Postat av: mamsen

GRATTIS älskade unge <3 <3 <3

Familjen saknar dig!

2010-11-08 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0