Mot älskade jobbet (på riktigt)

Har funderat fram och tillabak på om jag ska till bilen eller bussen till jobbet.
Det smartaste kanske kan tyckas vara att ta bussen men då måste J hämta mig klockan 23 ikväll o känner jag honom rätt så snusar han gärna gott då.
Därför blir det nog bilen.

Ska ge mig ut redan nu (börjar 15) även om det bara tar 5 min att köra dit.
Känns som jag kommer få spendera en stund med att hitta bilen under all snö ;)

SKa bli kul att få komma dit igen och träffa alla pojkarna.
Älskar att jag äntligen fått ett timvik/ jobb jag verkligen trivs med och tycker är skoj.
Det får mig att verkligen att minnas varför jag tog beslutet att börja plugga för 1 ½ år sen.
Det ver ju just för att få denna känslan när man går till jobbet och framförallt när man är där =)



Hålla tummarna för att jag inte fastnar i en snödriva =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch finns det nått jobbigare än att skrapa och borsta av bilen:(

2010-11-24 @ 18:47:38
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: sofie

Hoppas att du har en bra kväll på jobbet och inte fastnat i snön;)

2010-11-24 @ 22:40:45
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0