Jag säger bara WOW

Jag blev så glad idag.
Min praktikplats med personal och ungdomar gav mig en blomma för att jag slutar min praktik imorgon =)
Sååå fint, så oväntat och så rörande.





"Tack för dina fina insatser och väkommen i en ny roll som timvikarie / Vi på ....."

Det är vad som står på kortet =)
Bättre bekräftelse och betyg kan man inte få.
Jag gör min sista dag imorgon som praktikant men idag var sista gången tillsammans med HELA personalstyrkan.
Imorgon bjuder jag på tårta och ger en blomma tillbaka ;P

Bella♥Behandlingspedagog!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis !! Hoppas att du har en fin dag!! <3

Vi får snart komma och hälsa på er :)

2010-11-05 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0