En fin vän

En av mina finaste och underbaraste och faktiskt äldsta vänner fyller år idag.
Vi umgicks intensivt och mycket innan jag flyttade hit och hon flyttade till Malmö.
Numera är jag glad om vi ses en gång om året.
Avstånd kan göra så mycket skit.

För 2 år sen när damen i fråga fyllde 22 gjorde jag ett rejält och långt inlägg som ni kan se här.





Finns helt plötsligt så många fördelar med att flytta neråt när skolan är färdig.
Snart är ju alla jag tycker om och älskar samlade där istället =)
Puss Ida på din dag♥
Vill ha dig nära igen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej mig älskade vän:) du är det fiiinaste jag vet, du är det vackraste i världen:) älskar o saknar o v tack puss puss puss

2010-11-21 @ 01:02:25
Postat av: Adara - din bloggtidning på nätet!

fin bild! :)

2010-11-21 @ 01:11:55
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0