Tips från en sjukling.

Gud, känns som jag ska dö.
Nja, jag kanske överdrev lite men min hals är så jävla svullen, ni vet så att det känns som att man har nåt i halsen hela tiden men det är mandlarna som svullnat upp så mycket!
Blir att vara hemma hela dagen och kurera mig och hopppas att jag mår bättre imorgon.
För då är det ju dags för hemtenta i distansen!


Tänkte tipsa om ett gratiserbjudande.

Jag tycker prylpaketet verkar suveränt.
I prylpaketet ingår bland annat en massagegubbe och en kylmugg.
Gå in o spana in detta erbjudande som verkar riktigt bra.


*ÄLSKA GRATISERBJUDANDEN*
hihi


Här ser ni prylpaketet.

Det finns hur mycket som helst på CoolStuff. Spana bara in dessa roliga presenterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0