Pirri pirri

Rätt märkligt.
När man skriver såna seriösa allvarliga inlägg om åsikter eller tankar så vågar knappt en käft kommentera.
Ja, ja, kan ju va så med att det inte finns så mycket att tillägga!


Idag har jag praktikredovisning.
Först ut, direkt på morgonen.
Vi ska hålla på i mellan 45-60 min.
Med tanke på att dom andra som har redovisat, som "bara" varit på ett o samma ställe hela tiden har klarat det så borde ju jag som varit på typ 6 olika fixa det!!

Lite pirr i magen är det minsann, har lite svårt att redovisa för hela klasser även om jag verkligen fått öva på det sen jag började läsa till Behandlingspedagog.


Jag kan inte fatta att jag snart gått halva tiden, 1 ynka år kvar.
Nästa terminen börjar direkt med ny praktik och nästa vecka ska jag på intervju på Frälsningsarméns asylboende i stan. Hoppas det är bra och att jag då får det!!!!!!!!!!!!!


Näpp. Hej o goodbye.


VILL. HA. VÅR. NU.

Kommentarer
Postat av: Johanna

klart att man vill att våren ska komma. Då är det lite lättare att ta sig ut.



Lycka till på redovisningen !



Ni får gärna komma över och kika på Nellie. :)



Ha de gott nu !!

Kram

2010-05-20 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0