Måste få gnälla.

Jag känner att jag bara måste gnälla av mig här.
Nu när det är så in i helsikes mycket o göra i "skolorna" för mig och det är plugg från morgon till kväll så har J lovat att dra det tyngsta lasset här hemma vad gäller framförallt packning till flytt men även städning, tvätt osv.
Det är ju inte mer än rättvist tycker vi båda.
Jag vill ju prestera så bra som möjligt o när man pluggar så är det ju inte så att man slutar kl 16 och sen är fri som när man jobbar.


Denna "dealen" har vi båda varit överens om och det var faktiskt J själv som sa att vi skulle göra så + att det var mitt villkor ifall vi skulle ta lägenheten, annars hade jag veat tacka nej för jag känner att jag har så mycket just nu.
I teorin är vi överens om det iaf, men funkar det i praktiken? NEJ!
J tycker att det är lugna gatan eftersom vi inte flyttar förrän om 3 veckor, jag vill att vi kör lite varje dag så att vi inte behöver stressa ihjäl oss. Då faller ju hela idénmed att han ska göra det för att jag inte ska stressa.


J skulle fixa kartonger o fråga i affärerna här omkring om man kunde få, har han gjort det? NEJ!
Igår somnade han i soffan vid 22 trots att han sagt att han skulle både tvätta och packa.
Jag var så jävla irriterad eftersom jag hade pluggat hela kvällen så jag orkade inte ens väcka honom.
Jag ställde alarmet på hans mobil o sen gick jag o la mig efter att ha plockar ur diskmaskinen, lagt in tvätt i maskinen, plockat in torr tvätt osv.
23.30 ringer alarmet o jag hör det från sovrummet o en hör jag hur han stänger av det.
Tror ni han går upp? NEJ!

Han somnar om så 00.00 ringde jag till hans mobil så han vaknade av det o sen la jag på, då kom han in!!


Jag har jättelätt för att få migrän och spänningshuvudvärk när jag stressar och förra våren var jag sjukskriven för stress symptom.
Jag fixar inte att skjuta på saker för jag kan inte sluta tänka på de så då går jag bara o stressar upp mig över att inget blir gjort. Jag vill inte va tjatig och tycker det är upp till honom också att ta tag i saker.
   Att dessutom säga att man ska göra saker och sen skita i det.
Så typiskt honom!


Irriterad är jag!!

Tur ja ska träna i eftermiddag, då får man ut lite aggressioner.


Kommentarer
Postat av: Anki

uschan, skönt att du har en blogg du kan skriva av dig på :) JÄTTEKRAM!

2010-05-26 @ 23:49:23
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Såja - lugn o fin. <3<3<3

2010-05-27 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0