En sneakpeak.

Känns om jag har hur mycket som heöst att göra nu när vi är tillbaka igen.
Visst är det skönt att åka på semester och bara släppa allt för ett tag men det negativa är ju att alla dom där "Måstena" släpper ju inte dig utan bara samlas på hög och man har desto mer att göra när man kommer hem.

Nu väntar avslutning i både distanskursen (massor med uppgifter där) och i "vanliga" skolan med praktikrapport, redovsning, temadagar m.m
Dessutom kommer vi flytta om cirka en månad dvs. massa packning o förberedelser o sen drar ju sommarjobbet igång.
Däremellan har jag dessutom en massa annat smått o gott som klassträff, krstd besök m.m.
Jag som är en person som i vanliga fall hellre gör saker på direkten (eftersom jag inte kan sluta tänka på dom ändå) än skjuter upp det tycker det här är pest.
Kort o gott är jag en person som oroar mig alldelles för mycket.


På denna semestern har jag faktiskt verkligen ansträngt mig för att inte tänka en massa på alla grejer som väntar när vi kommer hem och istället försökt vara i nuet men stundtals fanns tankarna och oron där ändå.
Det är svårt att nuta, koppla av och samla krafter när man inte kan lämna alla orosmoln hemma.
Jag önskar jag var lite mer som J när det kommer till det som inte har några problem att borsta av sig alla tyngder på axlarna och vara här och nu.
Gillar verkligen den sidan hos honom.

Nåväl, som min fina Ida sa: Fokus på rätt saker.


Nu är det distanskursen som gäller, punkt slut!!


En sneakpeak från vår semester:






Kommentarer
Postat av: Jajja

Välkomna hem, hoppas ni haft det underbart.



Kram Jajja.

2010-05-13 @ 20:00:45
Postat av: The owner

Tack Jajja, vi har haft en suverän resa.

Incredible India stämde verkligen =)

Ska försöka lägga upp så många som möjligt av mina nästan 400 pics här i bloggen =)

2010-05-14 @ 09:57:02
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0