Blå märkt =)

Jag o J var ute o tog varsin drink i Lördagskväll. Nej, det blev bara varsin och sen åkte vi hem.
När vi satt innen på stället så märkte jag plötsligt att det gjorde galet ont i handleden när jag skulle ta mitt glas. Kollar ner o får se ett fett blåmärke.
Jag minns att jag slog till nånstans under dagen men jag kan inte minnas var eller när.
Och nej, jag var inte full- hade druckit en drink!!
SÅ här såg det ut igår:




svårt att få en bild men jag kan berätta att det gjort ganska ont. Sitter ju precis där man böjer leden =(


Tokigt =)
Nu blir det praktik för hela slanten. Jag kan inte fatta det men jag är inne på min 7:e vecka.
10 veckor kändes galet långt när jag gick på första veckan men det har verkligen sagt sviiisch.
Lite ångest för jag långtar inte direkt tillbaka till skolan.
Kommer sakna min praktik =) , dock har jag ju hela sommaren där.
Oj vad klockan tickar, time to go.


ps. Dom ringde från sjukhuset här i Jkpg igår o erbjöd mig sommarjobb på avd. G (psykoser). Blev lite bitter då jag gärna tagit det men nu har jag ju redan sagt ja här. sjukhuset hade varit en bra merit men detta är säkert minst lika bra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, 7 veckor, guuud vad fort det gått, inte klokt.

Ajj Ajj med handen där, så det kan gå ;-).

KRAM!!!!

2010-03-30 @ 20:46:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0