Min tur, vinden har kanske vänt?!

Jag sitter här och är glad, glad, glad.
Kollade deklaration med hjälp av mitt bank Id och det ser fan riktigt bra ut.
Om allt stämmer men det borde/ brukar det ju göra =)


Ruffsig (nyduschad) och trött efter träning och "en full rulle dag" på praktiken men so happy =)


Om detta stämmer så kanske jag o J kan åka på semester i sommar. Vi väntade med o bestämma innan vi kollar deklarationen, man vet ju aldrig vad för otrevligheter som väntar där ;)


Nu ska jag mumsa min nya drog: MANGO. Blir extra god i min fina kellogs skål som jag fick gratis i affären!!


Mmm...umsigt!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

gu va skönt att deklrarationen ser bra ut! :) Alltid en positiv överraskning!

2010-03-24 @ 12:06:35
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0