Game over.

Idag har jag varit på ett annat praktikställe, mucho intressant men skrämmande hur dåligt man faktikst kan må av sin psykiska sjukdom, apatisk.
Minsta lilla grej som att lägga tillbaka disktrasan kan bli en Jättegrej fulladdad med ångest och oro.
Ska jag, ska jag inte, tänk om nåt händer, är det farligt osv.


Nyttigt och intressant men inget för den veka.


Igår kväll hade jag jättesvårt att slita mig från vårt Wii =)
Eller det är faktikst J:s och det är längesen han köpte det men jag har ju nyss upptäckt det så för mig är det nytt. Det är som en ny värld öppnats för mig.
En värld full av snabba svampar, flygande drakar & farliga sköldpaddor :P


Oh I love it.

Ska skynda mig att packa inför Skåne nu så jag hinner spela lite innan vi måste köra :)


Kommentarer
Postat av: Anki

låt oss säga att den här pausen har fått oss o "dö ut", hos mig iaf, det finns inget kvar för honom. inget offentligt än, men det är snart slut och det känns jäkligt bra!

2010-03-06 @ 20:46:38
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag vill oxå ha Super Mario i det gamla hederliga Nintendo formatet!!!!!!! Jag vill jag vill jag vill

2010-03-10 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0