Sverige blommar.

Äntligen ett år med en riktig sommar och inte visste jag att Jönköping hade så mycket invånare :P
Det är verkligen som att alla kommer ut ur sina mörka hålor på våren/ sommaren.

Jag blir riktigt förbannad på de männsikor jag hör som nu klagar på sommarvärmen (utom de som har uppenbara skäl som handikapp, graviditet, nyopererade osv).
Är det någonting Sverige behöver så är det fan i mej en riktig sommar med sol, värme, vatten som går att bada i utan att man röven får köldskador, glass i stora , blommande blommor, bara ben osv.

Det är ingenting vi varit bortskämda med de senaste åren.
Efter vinterns chock med snömassor så är ju en bra sommar välbehövligt <3

Känns som man inte har så mycket att skriva om här när dagarna består av jobb och kvällarna av hemma pyssel och solande.
Ganska händelsefattigt liv just nu med andra ord.

Igår ringde dock syster nr 2 ( den äldsta av lillasystrarna) och berättade att hon kommer nästa Måndag.
Jihooooooooo.

J blir fullkomligt bomarderade av mina släktingar denna sommaren, tur han gillar de och vice versa ;)



Tog ett kort på mig =) och min underbara Hibiskus som blommar storslaget <3


Kommentarer
Postat av: Anki

hmm inga otäcka hål i den blomman :) haha

2010-06-28 @ 20:17:14
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0