Bra jobbat.

Fiii faaen vad duktig jag har varit.
Min största fasa inför flytten (pappersorterandet) är snart färdigt.
Hela jävla dagen har det tagit.
Det är så hemskt tycker jag så jag måste ta pauser emellanåt.
Innan kom dom pauserna automatiskt i och med att jag rökte. Men jag fortsätter unna mig dom pauserna, fast nu sitter jag här 10 minuter istället. Eller går jag o tar en snus och sätter mig o kollar tv:n tills reklampausen kommer.
Mycket bättre.

Jo snus är mycket bättre än att röka. Kom inte o säg nåt annat för då måste jag göra ett tråkigt faktainlägg här om Snus vs. Rökning.

Jag är nog seg men först förra veckan registrerade jag mig hos bloglovin.
Vilken genialiska idé att starta en sida med den funktionen.
Det sparar helt klart en hel del tid.
Visade det för syrran i helgen som också skulle kirra det i veckan.

Nehepp, sista rycket nu då!!

Först en nostalgibild:


Mmm... sol i Berlin =)


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag låg och sov när jag fick smset hehe :) Men ja jag ska på skolavslutningen, jag tror inte det är många som kommer då heller. Vet du om det händer nåt imorgon i skolan? Kram

2010-06-07 @ 15:18:39
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

2010-06-07 @ 20:04:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: lina

duttig du är sis!

love love

2010-06-07 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0