Äntligen kvalitetstid.

Jag har blivit bortskämd ordentligt ikväll.
Får man säga att man var värd det?!
Det tycker jag.
Efter all övertid J har haft så har jag fått "dra stora lasset" här hemma med matlagning, städning, uppackning osv.
Så visst fan var jag värd det.

Maten var så god så den slank ner innan jag ens hann ta ett kort, ooops ;)
Desserten fick vi vänta en bra stund med för vi var så mätta men Oh my goood.
Killen har verkligen överträffat sig själv ikväll.


Turkish yoghurt, ananas, honungsmelon, kiwi, mango, flytande honung toppad med riven choklad.

Fredagsmys på HÖG nivå.

Egentligen var jag så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna men jag hann med en powernap på soffan när mannen lagade mat.

Fast sliten det är man.
Båda två!!




T.R.Ö.T.T.A! Specially me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0