Akut nödig

Längtar verkligen tills jag kan få visa lägenheten här på bloggen, men det går ju inte så länge vi inte har vårt bredband.
Mamma den sötnöten hade lite ångest över att hon inte hjälpt till denna gången för det var första gången jag eller Lina flyttat som hon inte bidragit som bärhjälp eller städhjälp.
Hehe, inte så lätt när man flyttar på en Fredag 23 mil från K-stad.
Men ta det lugnt mamma, vi beräknar att flytta om ett år igen och då ska du få hjälpa till


J han jobbade ju över igår. Han skulle sluta 16 men jag hämtade honom utanför hans jobb 00.40!!!!
Stackarn. Helt slut var han!!

Imorse var jag uppe tidigt för att tvätta och eftersom jag har så svårt att somna om så tänkte jag va hurtig och ut och gå.
Det gick bra i cirka 10 minuter sen blev jag så jäkla nödig så jag fick springa hem haha.

Finns det något bättre än att gå på toa närdet är riktigt akut?!
Det spelar ingen roll om det är nr 1 eller 2 för det är som himlen på jorden när man hållt på o göra ner sig i hissen eller i bilen på väg och sen äntligen känner toasitsen under roumpan.
Alla världens bekymmer liksom försvinner och man lägger av ett högljutt "Ahhhhhhh".
Ibland är lyckan löjligt enkel ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

hahaha så sant, det är en frihetskänsla det

2010-06-16 @ 12:54:29
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: mamsen

Eventuellt är jag inte hemma då när ni ska flytta om 1 år.......

Tror jag skulle jobba eller vad det nu var just den helgen.

Rackarns va synd.....

2010-06-16 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0