Sommar schema :)

Imorgon är det äntligen dagen jag längtat efter sen det blev bestämt.
Vi åker till Skåne o stannar i 5 dagar.
Back in Småland på Onsdag igen och med hem följer en ny diskmaskine om allt går som planerat.

Förra sommaren blev det ingen "längre" Skåne resa men året innan det ( när jag o J precis blivit ihop) var jag nere en vecka.
Man hinner så mycket mer på 1 vecka än på en helg.
Nu blev det tyvärr inte en hel vecka denna gången men 5 dagar är betydligt bättre än 2-3.

Mycket ska vi hinna med o detta är vad som är bestämt än så länge.

Fre- åker direkt till Lövqvistarna och grillar o myser med dom, Nattar sen där.
Lör- Grilla med Mamma, Peter och Lina på kvällen ( på dan hoppas vi hinna in till K-dagarna)
Sön
- Födelsedagsfika hos Farmor och Farfar
Mån- Åker till Malmö på förmiddagen för en fika med Ida och hennes C? o sen lånar vi deras lägenhet o sover i.
Tis- Åker till Köpenhamn på dagen o sen hem till K- stad på kvällen
Ons- Hem till Jkpg o på vägen hem hämta nya diskmaskinen.

Ser nästan ut som ett schema =)

Ja ni ser, det är verkligen full rulle när man är nere o man har att göra från mogon till kväll.
Jag hoppas hinna klämma in en fika med en vän också som jag längtat länge efter att träffa.
Oftast så går det ändå rätt bra när man väl är där och vi hoppas kunna få några timmar fria för att bara åka ner till Åhus o strosa eller ta en fika på stan.

Dessutom är jag ju glad o tacksam över att ha så många underbara fina männsikor runt mig som vill träffa oss.
Some are lucky ;)


Hos P sommaren 2009 när vi hade kräftskiva =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0